Ovdje se mogu preuzeti prezentacije korištene na konferenciji.
Ovdje se mogu vidjeti snimke predavanja.
Dr. Kyle L. Peck profesor je obrazovanja na Sveučilištu Penn State i sudirektor Centra za online inovacije u učenju (Center for Online Innovation in Learning, COIL). Proučava i primjenjuje inovacije u obrazovanju, a trenutno ga zanimaju personalizirano online učenje, masovni otvoreni online tečajevi (Massive Open Online Courses, MOOC-ovi), obrazovanje temeljeno na kompetencijama i digitalne značke u obrazovanju. U novije vrijeme našao se u ulogama glavnog istraživača NASA-inog Projekta usluga aeronautičkog i astronautičkog obrazovanja, direktora Regionalnog obrazovnog laboratorija srednjoatlantske regije i sudirektora Projekta vrednovanja pensilvanijskih Učionica budućnosti. Kyle je i suosnivač inovativne Ugovorne škole zajednice učenja Centre ("Centre Learning Community Charter School") a odradio je i dva mandata u Odboru direktora Međunarodnog društva za tehnologiju u obrazovanju (International Society for Technology in Education, ISTEA). Nekadašnji je predsjednik Udruge za obrazovne komunikacije i tehnologije (Association for Educational Communications and Technology, AECT) i njezine pensilvanijske podružnice, PAECT-a, a bio je i prodekan za istraživanje, promidžbu i tehnologiju, pročelnik Odsjeka za sustave učenja i rezultata i nadležni profesor za Program obrazovnih sustava Sveučilišta Penn State. Prije dolaska na Sveučilište Penn State sedam godina je radio kao nastavnik u nižoj srednjoj školi, a pet godina bavio se i poslovnom izobrazbom. Dr. Peck je suautor dviju knjiga te autor ili suautor više od 50 poglavlja u knjigama, članaka u stručnim časopisima, izvješća o rezultatima istraživanja te četiriju softverskih programa u vezi s obrazovanjem. Tražen je govornik, s 313 profesionalnih nastupa u 15 zemalja.
Plenarno predavanje: The Perfect Storm: How Technologies and Trends are Reinventing the Future of Education
Srijeda, 18. studenoga 2015., 16:30 sati, Elafiti
Na području tehnologija u obrazovanju odvijaju se velike promjene - masovni otvoreni online tečajevi, personalizirani sustavi učenja, digitalne značke, otvoreni obrazovni resursi i obrazovanje temeljeno na kompetencijama mijenjaju naše predodžbe o tome KAKO provesti obrazovne ideje u djelo, kako smanjiti troškove i vrijeme provedbe te kako povećati kvalitetu, učinkovitost i ekonomičnost. Usto, promjene u društvenom umrežavanju, online kupovina i globalizacija mijenjaju percepciju učenika i poslodavaca o vrstama obrazovnih proizvoda koji bi se mogli naći u ponudi. To bi se moglo nazvati stjecajem (ne)sretnih okolnosti, pa čak i obrazovanje, područje u kojem se posljednjih desetljeća nije mnogo toga promijenilo, čekaju važne promjene. Posjetite ovo predavanje na kojem promišljamo izazove i mogućnosti koje su pred nama.