Ovdje se mogu preuzeti prezentacije korištene na konferenciji.
Ovdje se mogu vidjeti snimke predavanja.
Dragan Gašević je profesor i predstojnik katedri za analitiku učenja i informatiku na Učiteljskom fakultetu Moray House te na Informatičkom fakultetu Sveučilišta u Edinburghu. On je predsjednik i suosnivač Udruženja za istraživanje u analitici učenja (engl. Society for Learning Analytics Research, SoLAR). Informatičar po struci, Dragan se smatra obrazovnim znanstvenikom koji se bavi razvojem računalnih metoda oblikovanja tehnologija učenja sljedeće generacije i unapređivanja našeg razumijevanja samo-reguliranog i socijalnog učenja. Subvencioniran od strane agencija za financijsku potporu i industrije u Kanadi, Australiji, Europi i SAD-u, Dragan je dobitnik nekoliko nagrada za najbolji znanstveni rad na važnim međunarodnim konferencijama povezanim s tehnologijom učenja i softverskom tehnologijom. Predan razvoju međunarodne istraživačke zajednice, Dragan je imao zadovoljstvo biti supredsjedatelj osnivačkog programa Međunarodne konferencije o analitici učenja i znanju 2011. i 2012. te Ljetnog instituta analitike učenja 2014. Također je osnivački urednik časopisa Journal of Learning Analytics i glavni predsjedatelj Međunarodne konferencije o analitici učenja i znanju (LAK2016), kao i (su)autor brojnih znanstveno-istraživačkih radova i knjiga te čest uvodni govornik.
Plenarno predavanje: What’s up with learning analytics?
Petak, 20. studenoga 2015., 14:30 sati, Elafiti
Razmišljanja o ključnim aspektima novog područja istraživanja i prakse
Analiza podataka prikupljenih u interakciji korisnika s obrazovnom i informacijskom tehnologijom privukla je mnogo pažnje kao obećavajući pristup unapređivanju našeg razumijevanja procesa učenja. Taj je pristup potaknuo pojavu novog područja analitike učenja, kao i upotrebu podataka u svrhu donošenja odluka u obrazovnom sektoru. U ovom ću izlaganju prvo predstaviti područje analitike učenja i osvrnuti se na znanja stečena na temelju poznatih analiza pojedinačnih slučajeva. Potom ću ustanoviti ključne izazove s kojima se potrebno hitno suočiti kako bi analitika učenja ostvarila trajan utjecaj na nastavno istraživanje i praksu. Izlaganje ću zaključiti raspravom o ključnim etapama neophodnim za sazrijevanje i široku prihvaćenost analitike učenja. Najvažniji zaključci ovog izlaganja su: i) analitika učenja bavi se učenjem; ii) računalni aspekti analitike učenja moraju biti čvrsto integrirani u obrazovno istraživanje i praksu; i iii) potrebni su sustavni pristupi primjeni analitike učenja ako se želi postići transformacija na razini cijelog sustava.