Aleksandra Mudrinić Ribić


Aleksandra se intenzivno bavi aktivnostima i projektima kojima je cilj sveobuhvatna podrška u primjeni tehnologije u obrazovanju. Promovira cjeloživotno učenje i važnost razvoja osobnih kompetencija pojedinca nužnih za razvoj kolektiva u cjelini.

Veliko iskustvo stekla je usavršavanjem i na konferencijama u području primjene tehnologije u obrazovanju – tehnologija kao podrška promjeni paradigme učenja i poučavanja. Sustavno se bavi razvojem obrazovnih programa i digitalnih obrazovnih sadržaja imajući u vidu potrebe i kompetencije CARNET-ovih korisnika i njihov razvojni put. Veliko iskustvo ima u planiranju i vođenju transformacijskih europskih i nacionalnih projekata kao što su Škole 2.0, Inspiring Science Education, te programa edukacija za razvoj digitalnih kompetencija i dr. Održala je na desetke radionica i predavanja vezanih za specifične izazove i načine primjene digitalnih tehnologija u procesu učenja i poučavanja.

Jesmo li spremni na HyFleks?

Model hibridno-fleksibilnog učenja i poučavanja omogućuje i podržava učenika u kreiranju vlastitog načina sudjelovanja u obrazovnom procesu, bilo da je to pohađanje nastave uživo, nastave na daljinu u sinkronom ili asinkronom obliku. Ukoliko se pomno planira i strukturira, ovakav način organizacije i provedbe učenja i poučavanja ciljano stavlja učenika u centar obrazovnog procesa, te uz stjecanje stručnih znanja i vještina može podržati i razvoj kompetencija ključnih za život i rad u digitalnom dobu. Digitalne tehnologije korištene kroz ovaj model mogu demonstrirati svoj puni potencijal i svrsishodnu podršku obrazovnom procesu. Kako izgleda HyFlex model, koliko je ovisan o inovativnim metodama učenja i poučavanja, koje su ključne prepreke i doprinosi, je li i ikada isplativo koristiti ovaj model, te zašto bismo ga uopće krenuli koristiti propitat ćemo u ovom predavanju.