Sponzorske mogućnosti

Pozivamo vas da svojim sponzorstvom podržite organizaciju 21. CARNET-ove konferencije za korisnike pod nazivom “Na granici mogućega”. Od svojih početaka 1999. godine, CUC se etablirao kao mjesto prezentiranja novih dostignuća i trendova u području IKT-a, ali jednako tako i kao mjesto druženja, razmjene kontakata i ideja te uspostave novih partnerstva. Vjerujemo da ćete CARNET-ovu konferenciju za korisnike prepoznati kao priliku za predstavljanje Vaše tvrtke širokom krugu CARNET-ovih korisnika i suradnika.

Ove godine uveli smo novosti u odnosu na prošlogodišnje sponzorske pakete. U skladu s ulogom CARNET-a kao jedne od ključnih institucija u digitalnoj transformaciji obrazovnoga sustava uveden je koncept konferencije bez papira. Stoga smo kreirali nove sponzorske pakete koji, uz izložbeni prostor, uključuju brojne mogućnosti predstavljanja Vaše tvrtke putem digitalnih kanala.

Još jedna ovogodišnja novost su VIP sponzorske akreditacije koje uključuju konferencijske materijale, sudjelovanje u programu konferencije, pauze za osvježenje, ručkove i večere te mogućnost korištenja sobe za sastanke prema dogovoru.

Uz sponzorske pakete koje uobičajeno nudimo (dijamantni, platinasti, zlatni, srebrni, brončani) uveli smo i dodatnu mogućnost sponzorstva koktela dobrodošlice ili pića uz večeru, što uključuje postavljanje dodatnih elemenata vidljivosti.

Detaljne informacije dostupne su Sponzorskom paketu CUC 2019, a za sve upite i prijedloge vezane uz mogućnosti sponzoriranja i suradnje možete se obratiti na e-adresu cuc-sponzori@carnet.hr.

Tradicionalno pozitivno ozračje CARNET-ove konferencije za korisnike sponzorima nudi povoljan ambijent i niz mogućnosti predstavljanja širokom krugu CARNET-ovih korisnika i suradnika, u prvome redu CARNET-ovih korisnika i suradnika koji uključuju profesore i nastavnike u osnovnim i srednjim školama, CARNET-ove sistem inženjere i koordinatore, kao i članove znanstveno-istraživačke zajednice te IKT stručnjake i predstavnike različitih kompanija. Ujedno se direktnom komunikacijom s korisnicima i ključnim kupcima, kao jednom u nizu prednosti koje omogućava ovakav način suradnje, pruža prilika za oglašavanjem novog proizvoda ili usluge.