Rachel Lowenstein


Rachel je globalna voditeljica inkluzivnih inovacija u Mindshareu, gdje vodi strategiju i inovacije za način na koji robne marke koriste marketing, medije i tehnologiju za preoblikovanje društva. Surađuje s globalnim brendovima kao što su Nike, Campari, Unilever i General Mills na tome kako donositi odluke i djelovati u marketingu. Rachel Lowenstein je stvorila tzv. Inclusion Private Marketplace – tržište za inkluziju kao podršku novinarstvu za predstavljanje marginaliziranih zajednica u medijima, a istaknula se i po pitanju kreativnosti u medijima u svrhu utjecaja na društvena pitanja, dok istovremeno duboko promišlja etička pitanja uporabe tehnologije – kako (ne) bismo trebali koristiti tehnologiju. Također je suosnivačica globalne DE&I „grupe resursa za zaposlenice/ke“ (engl. employee resource group) agencije Mindshare Collective.

Ima bogato iskustvo rada na marketinškim strategijama i marketingu robnih marki koje pokreću kulturu, radeći s vrhunskim tvrtkama na globalnim kampanjama vrijednim više milijuna dolara, uključujući CHANEL, Museum of Modern Art (MOMA), Unilever, Facebook, Kimberly-Clark, General Mills, Booking.com.
Rachelini uvidi, kao cijenjene stručnjakinje i misaone voditeljice u marketinškoj industriji, predstavljeni su u Ad Ageu, Adweeku, The New York Timesu, Campaign Magazinu itd. Nalazi se na listama Business Insiderovih 35 ispod 35 i The Drumovih „50 ispod 30“ za svoju kreativnost u medijima.

Kao žena s kasno dijagnosticiranim autizmom, Rachel Lowenstein je kreatorica sadržaja za obrazovanje u kojima se zagovara prihvaćanje autizma i neuroinkluzivnosti u profesionalnim okruženjima. Kao odgovor na nedostatak neurodivergentnih umova u kreativnim i vodećim ulogama, Rachel je na TikToku, LinkedInu i Instagramu izgradila zajednicu s više od 75 000 ljudi putem koje osnažuje autistične i druge neurodivergentne vođe da uspješno upravljaju svojim karijerama. S obzirom na njezinu jedinstvenu perspektivu autistične kreativne voditeljice, njezin digitalni brend @rachelissan povezuje i osnažuje druge neurodivergentne ljude koji se ne osjećaju kao lideri u svojim industrijama te nastoji prostore učiniti neuroinkluzivnijim.

Na temelju koda

Sve veći utjecaj algoritama tzv. “crne kutije” uzrokuje novu potrebu za građanskim pravima u digitalnom svijetu. Mediji i marketing obavijeni su rastućom prodornošću digitalne diskriminacije, no postoji nada i možda su brendovi u samom središtu dekodiranja pristranih URL-ova kako bi se stvorila veća pravednost i uključenost IRL-a. „Na temelju koda“ istražuje prevalenciju pristranosti algoritama u medijskoj i reklamnoj industriji te ulogu brendova, tehnologa i privatnog sektora u digitalnoj diskriminaciji.