Dina Mehmedbegović-Smith


Dr. Dina Mehmedbegović-Smith je predavač na nizu kolegija UCL Institute of Education (IOE) na PGCE, MA i doktorskoj razini. Također je gostujući predavač na Sveučilištu u Zadru. Dr. Mehmedbegović-Smith je bila u glavnom IOE timu koji je razvijao Nacionalnu strategiju radne snage za engleski kao dodatni jezik (EAL); ključni član osoblja u razvoju novih programa koji se bave potrebama dvojezične djece: MA u dvojezičnim učenicima u urbanim sredinama i PGCE EAL Pathway.

Dr. Dina Mehmedbegović-Smith bila je i zamjenica ravnatelja londonske obrazovne istraživačke jedinice (2009.-11.) i urednica IOE publikacije London Digest, s kratkim pregledom generiranja i dijeljenja znanja o ključnim pitanjima obrazovanja u Londonu i svjetskim gradovima. Njezino istraživanje usmjereno je na stavove prema dvojezičnosti/višejezičnosti, manjinskim jezicima i pozicioniranju jezika u odnosu na dominaciju, političku moć i nestanak jezika.

Trenutno razvija interdisciplinarni rad s kolegama iz neuroznanosti s ciljem pružanja šire baze dokaza za zagovaranje kognitivnih prednosti dvojezičnosti u obrazovanju i cjeloživotnom učenju. Njezin koncept “Zdrava jezična dijeta” inovativan je pristup učenju jezika i podržala ga je Komisija EU u svom izvješću: Rethinking Language Education, kao dio revizije jezične politike EU. Dr. Dina Mehmedbegović-Smith trenutačno radi na međunarodnoj GEMS edukaciji u Dubaiju, gdje je ravnateljica škole i stručna savjetnica za dvojezično obrazovanje. 

Razmišljanja sveučilišne profesorice o preživljavanju u pandemiji i prelasku na online rad: naučene lekcije i dugoročni učinak

Ova će prezentacija pružiti uvid u autoričino osobno iskustvo prelaska s punog radnog vremena u podučavanju, savjetovanju i međunarodnom partnerstvu licem u lice, na podučavanje i izvršavanje svih drugih profesionalnih obveza u virtualnom okruženju. Autorica, koja radi na University Collegeu u Londonu i koja vodi magistarski studij poučavanja engleskog jezika za govornike drugih jezika, koji je jedan od najpopularnijih magistarskih programa na UCL-u s 900 prijavljenih studenata ove godine, podijelit će svoje osobno iskustvo rada u nepredviđenim uvjetima uzrokovanih krizom i promjenama koje su akademci u visokom obrazovanju doživjeli tijekom pandemije Covida 19. Ova prezentacija ima za cilj sagledati naučene lekcije tijekom pandemije i njezino dugoročno nasljeđe na naše trenutno podučavanje i profesionalni angažman.