Jeremy Knox sudirektor je Centra za istraživanje digitalnog obrazovanja na Sveučilištu u Edinburghu. Njegovi znanstveni interesi uključuju odnose između obrazovanja, tehnologija vođenih podacima kao što je umjetna inteligencija (AI) i šireg društva, a vodio je projekte financirane od strane ESRC-a i British Councila. Jeremyjev objavljeni rad uključuje kritičke poglede na umjetnu inteligenciju, analitiku učenja, podatke i algoritme, kao i otvorene obrazovne resurse (OER) i masovne otvorene online tečajeve (MOOC). To uključuje monografiju Posthumanizam i MOOC: kontaminiranje teme globalnog obrazovanja s Routledgeom i uređeni svezak Umjetna inteligencija i inkluzivno obrazovanje: spekulativne budućnosti i nove prakse sa Springerom. Suradnik je urednika časopisa Postdigitalna znanost i obrazovanje (Springerom), a također je suosnivač mreže Digitalnog sveučilišta Society for Research in Higher Education (SRHE).
Ova web stranica koristi kolačiće tako da vam možemo pružiti najbolje moguće korisničko iskustvo. Podaci o kolačićima pohranjuju se u vašem pregledniku i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kod povratka na našu web stranicu i pomaže našem timu da shvati koji su dijelovi web stranice vama najzanimljiviji i najkorisniji.