POVEZANI ZNANJEM (… 25 GODINA)

 

1. Učimo na svoj način

  • tehnologija i učenici s posebnim odgojno-obrazovnim potrebama
  • prilgođavanje načinima i stilovima individualnog učenja
  • planiranje i razvoj individualiziranog školskog kurikuluma
  • učenje usmjereno na učenika
  • vodiči kroz učenje (Learning playlists)
  • razvoj višestrukih inteligencija pomoću informacijsko-komunikacijske tehnologije
  • učenje na zahtjev

2. Poduzetništvo u obrazovanju

  • projektni ciklus uz pomoć informacijsko-komunikacijske tehnologije (od ideje do proizvoda/usluge na načelima održivog razvoja)
  • temeljne managerske kompetencije i alati
  • digitalne inovacijsko-poduzetničke (DIP) kompetencije u teoriji i praksi odgojno-obrazovnih sustava
  • komercijalizacija inovacija u poduzetnim školama
  • novi kurikulumi u školama
  • poduzetnički kampovi
  • ravnatelji kao katalizatori promjena
  • i učitelj i nastavnik i profesor i ravnatelj… svatko kao lider!
  • razvijanje poduzetničkog duha – prepoznavanje prilika, preuzimanje rizika, učenje upornosti, prilagodljivosti i suradnji
  • suradnja škola s korisnicima i poslodavcima

3. Inovativni pristupi učenju

  • projektno učenje (učenje kroz rad na projektima)
  • konstruktivistički pristup učenju (učenje stvaranjem)
  • međupredmetni i/ili interdisciplinarni pristup u nastavi uz upotrebu informacijsko-komunikacijske tehologije
  • razvijanje generičkih kompetencija uz upotrebu informacijsko-komunikacijske tehnologije
  • integrirana nastava
  • suradnička nastava
  • hibridno učenje
  • učenje kroz argumentaciju
  • pokusi i greške u službi učenja (istraživačko učenje)
  • vrednovanje (zadovoljstva, motivacije, ishoda učenja, kvalitete digitalnih nastavnih materijala, odnosno njihovog korištenja u obrazovanju/nastavi)
  • igra u službi učenja
  • udaljeni i virtualni laboratoriji

4. Tehnologija mijenja život

  • 25 godina interneta u Hrvatskoj
  • obrazovanje ima kontinuitet i nikad ne završava
  • jesmo li robovi tehnologije ili kreativni korisnici?
  • virtualna i proširena stvarnost u obrazovanju
  • važnost podataka pri donošenju odluka
  • analitike učenja
  • utjecaj tehnologije na obrazovanje
  • razvoj “mekih vještina” (Soft skills) kod učenika u digitalno doba
  • online smo, ali ne zaboravimo da smo i dalje tjelesna bića
  • znanost i umjetnost/prirodoslovni predmeti, (inženjerstvo), matematika i umjetnost (STEAM = STEM+Art)
  • zajednica koja uči (zajednica učenja)
  • virtualna sveučilišta
  • robotika u školama

5. Odgovorno korištenje mogućnosti tehnologije

  • sigurnost i privatnost u online okruženju
  • pažljivo s podacima
  • intelektualno vlasništvo
  • umjetna inteligencija i etičnost
  • utjecaj virtualne stvarnosti na razvoj i učenje kod djece
  • društvene mreže – online usamljeni ili online povezani
  • metodologije koje će osigurati kvalitetno uvođenja tehnologije u obrazovanje
  • pedagogija prije svega

COPYRIGHT © 2017 CARNet. SVA PRAVA PRIDRŽANA.

 

Izradu ove mrežne stranice sufinancirala je Europska unija iz europskih strukturnih i investicijskih fondova. Sadržaj ove mrežne stranice isključiva je odgovornost CARNeta.