Pod nazivom “Povezani znanjem (… 25 godina)”, od 8. do 10. studenoga 2017. godine u Valamar Lacroma Hotelu i Valamar President Hotelu u Dubrovniku, održala se 19. CARNetova korisnička konferencija – CUC 2017. Konferenciju je organizirala Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNet, pod pokroviteljstvom predsjednice Republike Hrvatske gospođe Kolinde Grabar Kitarović i Ministarstva znanosti i obrazovanja. Gotovo 1.100 sudionika, od čega 650 učitelja, sudjelovalo je u radu ovogodišnje konferencije koju je otvorio izaslanik predsjednika Vlade Republike Hrvatske i državni tajnik Središnjeg državnog ureda za razvoj digitalnog društva g. Bernard Gršić.
Bogat program, koji se sastojao od 15 stručnih radova, 63 radionice, 24 ogledna sata i 70 interaktivnih izlaganja, kao i prezentacija partnera iz pratećih industrija, privukao je raznoliku publiku koju su, uz domaće nastavnike, obrazovne stručnjake i IKT profesionalce, činili i sudionici i predavači iz regije.
Mijenja li tehnologija naš život, način na koji učimo, radimo i promatramo svijet oko sebe? Koliko je internet, čiji 25. rođendan Hrvatska slavi ove godine, promijenio naš život? Kako sve to utječe na školstvo, učenike i nastavnike? Je li poduzetništvo u obrazovanju važno te kako poticati i razvijati poduzetnički duh? Ovo su samo neka od pitanja na koja je ovogodišnja CARNetova konferencija probala dati odgovor, primjerice kroz plenarno predavanje na temu „Transformacija učitelja“ doc.dr.sc. Predraga Pala s Fakulteta elektrotehnike i računarstva Sveučilišta u Zagrebu te kroz okrugli stol na temu „(Prvih) 25 godina interneta u RH“. Pozvana predavanja održale su i profesorica Lidija Kralj, pomoćnica ministrice znanosti i obrazovanja, na temu “Može li drugačije? “, gdje se diskutiralo o promjenama koje su našem obrazovnom sustavu potrebne, te gospođa Kati Tiainen iz tvrtke Microsoft, na temu “Digital Transformation and Education with experiences from Finland“.
Prvi dan konferencije obilježila je i prezentacija aktivnosti pilot projekta e-Škole, najvećeg projekta u području obrazovanja u državi, vrijednog 307 milijuna kuna i sufinanciranog EU sredstvima. Prezentaciju je održala zamjenica ravnatelja CARNeta i voditeljica projekta, Andrijana Prskalo Maček koja je predstavila najnovije e-Usluge i alate za poučavanje koji su razvijeni u sklopu ovog projekta koji uključuje 151 ravnatelja i više od 7000 nastavnika te kroz nastavu obuhvaća više od 23 000 učenika.
Na CARNetovom natjecanju pod nazivom “Pravi kaLibar za znanje” sudjelovali su nastavnici iz osnovnih i srednjih škola Republike Hrvatske koji su izradom digitalnih nastavnih materijala u CARNetovom alatu Libar na temu „Uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije“ potaknuli izvrsnost u izradi digitalnih nastavnih materijala. Na ovogodišnje je natjecanje bio prijavljen 21 digitalni nastavni materijal a Ocjenjivački sud je kao najbolji materijal odabrao rad pod nazivom «A kao Algoritam», autorice Jelena Radlović iz I. gimnazij, u Osijeku.
Međunarodni Programski odbor za najbolji stručni rad konferencije odabrao je rad “Hokus Pokus” autorica Karoline Dvojković i Sanje Pavlović Šijanović iz Gimnazije Vukovar.
Službeni jezik konferencije bio je hrvatski, a predavanja stranih predavača održana su na engleskom jeziku.
CUC 2017 U BROJKAMA
1074
Sudionika100+
prezentacija63
radionicE
40+
SPONZORACUC 2017 film
Povezani znanjem (… 25 godina)
Pogledajte kako je izgledala najveća ikad održana CARNetova korisnička konferencija CUC 2017!
Glavne Teme Konferencije
UČIMO NA SVOJ NAČIN
_______
Mislite li i vi da svatko uči na svoj način? Kako vi prilagođavate način poučavanja svojim učenicima? Podijelite svoja iskustva s nama!
PODUZETNIŠTVO U OBRAZOVANJU
_______
Potaknimo razvijanje poduzetničkog duha kroz prepoznavanje prilika, preuzimanje rizika, učenje upornosti, prilagodljivosti, suradnji.
TEHNOLOGIJA MIJENJA ŽIVOT
_______
Mijenja li tehnologija naš život, način na koji promatramo svijet oko sebe, radimo i učimo? Koliko je internet, čiji 25. rođendan Hrvatska ove godine slavi, promijenio naš život?
INOVATIVNI PRISTUPI OBRAZOVANJU
_______
Učenje stvaranjem, istraživačko učenje, učenje kroz rad na projektima, koristite li vi neki od inovativnih pristupa učenju i poučavanju u svom radu?
ODGOVORNO KORIŠTENJE MOGUĆNOSTI TEHNOLOGIJE
_______
Pazimo li na regulatorne okvire i želimo li ostati sigurni i online? Ne zaboravimo da pedagogija treba biti motivacija za korištenje tehnologije u obrazovanju.