RASPORED

 

Interaktivno učenje hrvatskog jezika u razrednoj nastavi A6
BIO RAD PREZENTACIJA


Anka Jurinović - učiteljica razredne nastave s pojačanim predmetom glazbena kultura.  Diplomirala 2004. na Učiteljskoj akademiji u Zagrebu. Od listopada 2007. godine stalno zaposlena u Osnovnoj školi Nikole Tesle u Zagrebu. Rado odlazi na brojna stručna usavršavanja, čita i piše tekstove za djecu.

 

Andreja Kosorčić – dipl. učiteljica razredne nastave. Stalno zaposlena u Osnovnoj školi Nikole Tesle u Zagrebu. Godine 2003. promovirana u učitelja mentora. Redovito sudjeluje u organizaciji i pripremanju učenika za Time, međunarodnom natjecanju putem Interneta.  Trener, voditelj i potvrditelj u projektu Čitanje i pisanje za kritičko mišljenje. Završila inicijalni i napredni seminar programa Korak po korak te početni seminar za trenere. Trenutno završava poslijediplomski stručni studij “Suvremena osnovna škola” na Učiteljskom fakultetu u Zagrebu. Objavila stručne članke u časopisima  Dijete, škola, obitelj i Thinking Classroom. Sudjelovala u mnogobrojnim obrazovnim radijskim i televizijskim emisijama.

Marijana Kovačić – dipl. učiteljica razredne nastave. Stalno zaposlena u Osnovnoj školi Nikole Tesle u Zagrebu. Godine 2007. promovirana u učitelja mentora. U okviru stručnog usavršavanja završila  seminar «Čitanje i pisanje za kritičko mišljenje». Zajedno s kolegicama sudjeluje u stvaranju scenarija za interaktivni CD za početno čitanje i pisanje hrvatskog jezika .

Romana Malešević – dipl. učiteljica razredne nastave. Stalno zaposlena u Osnovnoj školi Nikole Tesle u Zagrebu. U okviru stručnog usavršavanja završila  seminar «Čitanje i pisanje za kritičko mišljenje». Zajedno s kolegicama sudjeluje u stvaranju scenarija za interaktivni CD za početno čitanje i pisanje hrvatskog jezika.

 

Višnja Mušnjak - dipl. učiteljica razredne nastave. Stalno zaposlena u Osnovnoj školi Nikole Tesle u Zagrebu.  U okviru stručnog usavršavanja završila  seminar «Čitanje i pisanje za kritičko mišljenje». Zajedno s kolegicama sudjeluje u stvaranju scenarija za interaktivni CD za početno čitanje i pisanje hrvatskog jezika.

 

Romana  Ana Reščić – dipl. učiteljica razredne nastave. Stalno zaposlena u Osnovnoj školi Nikole Tesle u Zagrebu. Završila  fakultativni kolegij Uvod u Waldorfsku pedagogoiju, inicijalni seminar programa Korak po korak te seminare projekta Čitanje i pisanje za kritičko mišljenje . Godine 2000. potvrđena  za međunarodnog trenera projekta Čitanje i pisanje za kritičko mišljenje. Trenutno završava poslijediplomski stručni studij “Suvremena osnovna škola” na Učiteljskom fakultetu u Zagrebu.Objavila stručne članke u časopisima  Dijete, škola, obitelj i Thinking Classroom.