TEME

  • Sustavi i usluge po mjeri korisnika
    • Hosting usluga za srednje i osnovne škole i prateće aplikacije u praksi
    • Operacijski sustavi i programska podrška
    • Poslužitelji na ustanovama i korisnička stolna računala
    • Mehanizmi integracije „alternative accessa“ na AAI
    • Integrirani informacijski sustavi ustanova i elektroničko poslovanje
    • Potrebe učitelja i učenika u OŠ i SŠ za sustavima i uslugama – implementacija i prilagodba
  • Mreža i mrežne tehnologije
    • Pristup mreži i povezivanje udaljenih lokacija
    • Mrežna rješenja – primjena mrežnih tehnologija u vlastitom okruženju, samogradnja LAN-ova
    • Prilagodba mreže uslugama i korisnicima
    • Mrežne usluge (VoIP, QoS, VC, MoD, streaming…)
    • Open Source u službi mreže
  • Sigurnost korisnika na mreži
    • Sigurnost operativnih sustava
    • Mrežna sigurnost
    • Računalna forenzika
    • Privatnost na Internetu
    • Internet u školi
  • Web u službi korisnika
    • Objava, razmjena i pristup informacijama (wiki, blog, kolaboracijski alati…)
    • Sustavi za upravljanje sadržajem i znanjem (content i knowledge management) - implementacija, lokalizacija i personalizacija
    • Interni i javni webovi - interna i javna razmjena informacija
    • Digitalni obrazovni sadržaji i standardizacija materijala
    • Upotreba Weba u obveznom obrazovanju
    • Online izvori informacija
    • Institucijski repozitoriji
  • Trendovi u obrazovanju – kako učiti i poučavati?
    • Multimedija u obrazovanju
    • Cjeloživotno učenje
    • Upotreba tehnologije u obrazovanju – važnost i kvaliteta, prednosti i nedostaci, inicijative (OLPC...)
    • Obrazovanje u Hrvatskoj i inozemstvu - koje trendove slijedimo, koje odbacujemo, a koje ignoriramo?
    • Internetske tehnologije u poučavanju – metode odabira i preporuke
  • Učenje i poučavanje na daljinu
    • Tehnički preduvjeti za poučavanje na daljinu
    • Tko, kada i kako može učiti i poučavati na daljinu?
    • Zakonske potpore ili ograničenja za poučavanje na daljinu
    • Metodička i didaktička primjerenost učenja i poučavanja na daljinu
  • Paneuropska mreža GEANT2