Zbog greške u sustavu, radionica “Kako koristiti analitike učenja” nije bila uvrštena u obrazac za prijavu radionica. Stoga pozivamo sve zainteresirane za navedenu temu da dođu ispred dvorane 4 u hotelu Lone u 10:10. Broj mjesta je ograničen pa ako želite sudjelovati na radionici predlažemo da dođete ranije kako biste osigurali mjesto u dvorani.
Na radionici će polaznici moći vidjeti na koji način su implementirane analitike učenja u sustav CARNET data, što se može pročitati u podacima koji su dostupni u sustavu CARNET data, odnosno na koji način se može koristiti sustav CARNET data. Detaljno će se pokazati koje vizualizacije podataka su korištene u sustavu analitika učenja i, najvažnije od svega, sudionici radionice moći će vidjeti na koji način treba iščitavati podatke iz prikazanih grafova i ostalih vizualizacija.
CARNET data je informacijski sustav koji se razvija u sklopu programa „e-Škole: Cjelovita informatizacija procesa poslovanja škola i nastavnih procesa u svrhu stvaranja digitalno zrelih škola za 21. stoljeće“.
Informacijski sustav za analitiku učenja i rudarenje obrazovnih podataka (eng. Learning Analytics and Educational Data Mining) CARNET data obuhvaća mjerenje, prikupljanje, analizu i izvješćivanje o podacima učenika i njihovim kontekstima radi razumijevanja učenja i okoline u kojoj se učenje događa. Analitika se učenja koristi za predviđanja, personalizacije i intervencije u slučaju potrebe pomoći učenicima, vizualizacije informacija o učenju i stvaranja sustava za predviđanje uspjeha studenata.
Kako bi se dobili egzaktni pokazatelji utjecaja različitih parametara primjene IKT-a i e-učenja na proces učenja, profesionalni razvoj korisnika projekta i razvoj digitalne zrelosti škola, projektom će biti obuhvaćena i analitika učenja. Analitika podataka dat će niz informacija iz dubinske analize podataka i tragova podataka koje su korisnici ostavili u njihovoj interakciji s drugima, s informacijama i tehnologijom, a rezultati će se upotrijebiti za unapređenje procesa učenja i poučavanja uz IKT.
Analizom podataka iz obrazovnoga sustava, CARNET data učenicima i nastavnicima omogućuje kvalitetno praćenje njihova rada, ravnateljima uvid u rad nastavnika, a depersonalizirani podaci iz sustava omogućuju izradu detaljnih izvještaja na temelju kojih se izrađuju strategije za unapređenje školstva u cjelini.