Korisne informacije
Prijevoz
Autobusi za Rovinj polaze 25. travnja po sljedećem rasporedu:
Grad | Vrijeme polaska |
---|---|
Osijek - Autobusni kolodvor | 9:00 h |
Đakovo - Lukoil benzinska stanica | 9:45 h |
Slavonski Brod - odmorište Marsonija | 10:30 h |
Nova Gradiška - odmorište Staro Petrovo Selo | 11:00 h |
Lipovljani - odmorište Lipovljani | 11:45 h |
Križ - odmorište Križ | 12:15 h |
Split - Autobusni kolodvor | 9:00 h |
Šibenik - Autobusni kolodvor | 10:30 h |
Zadar - Autobusni kolodvor | 11:15 h |
Varaždin - Autobusni kolodvor | 12:30 h |
Rijeka - Jelačićev trg | 16:00 h |
Zagreb - Autobusni kolodvor | 13:00 h |
Karlovac - odmorište Draganić | 13:45 h |
Povratak s konferencije je u petak, 28. travnja.
Polazak autobusa iz Resorta Amarin do hotela Lone u 9:30 sati.
Molimo da odjavu iz Resorta Amarin obavite najkasnije do 9:15 kako bi na vrijeme ukrcali prtljagu. Odjava je moguća od 7:00.
Sudionici smješteni u Resortu Amarin prtljagu ostavljaju u autobusu s kojim su došli u Rovinj.
Sudionici smješteni u hotelu Lone, prtljagu ostavljaju na recepciju hotela Lone.
Sudionici smješteni u hotelu Eden, prtljagu ostavljaju na recepciji hotela Eden.
Polazak autobusa iz Rovinja za sva odredišta – 16:30 s parkirališta hotela Eden.
Parking
Parking je besplatan za sve sudionike smještene u Maistrinim hotelima i resortima. Za sudionike koji nemaju smještaj, molimo koristiti parkinge u blizini hotela koji su dostupni za javnost.
Prijave i odjave u hotelima
CHECK-IN
Prijava u hotel moguća je od 15:00 sati na dan dolaska.
Standardna procedura hotelske kuće Maistra je da se svakom gostu napravi predautorizacija kartice na 30,00 € po danu boravka za eventualne dodatne troškove. Predautorizacija se radi prilikom check-ina i iznos je isti u svakom hotelu/resortu.
CHECK-OUT
Molimo da se iz svojih soba odjavite na dan odlaska najkasnije do 11:00 sati. Sudionici smješteni u Resortu Amarinu trebaju se odjaviti najkasnije do 9:15 kako bi na vrijeme ukrcali prtljagu. Odjava je moguća od 7:00.
Kasnija odjava može rezultirati dodatnom naknadom. Na dan odjave možete koristiti uslugu odlaganja prtljage na recepciji hotela. Molimo da prilagodite svoju odjavu vremenima polazaka autobusa.
Prijevoz Amarin - Lone
Za sudionike konferencije smještene u Resortu Amarin bit će osiguran transfer za vrijeme konferencije po objavljenom rasporedu vožnje.
Registracijski desk
Registracija sudionika počinje već u utorak, 25. travnja u 17 sati i traje do 21 sat.
Po dolasku u Amarin Resort sudionici koji su tamo smješteni moći će se registrirati na registracijskom desku koji se nalazi na recepciji Resorta. Registracijski desk na toj lokaciji radit će samo 25. travnja, odnosno na dan dolaska sudionika.
Drugi registracijski desk nalazi se u hotelu Lone na razini 2 (kod recepcije)
Radno vrijeme registracijskog deska u hotelu Lone:
- utorak od 17:00 do 21:00
- srijeda od 8:30 do 18.00
- četvrtak od 8:30 do 18:00
- petak od 8:30 do 16:00
Akreditacije
Konferencijske akreditacije sadrže QR kod. QR kod se nalazi i u CUC 2023 mobilnoj aplikaciji te se učitava prilikom ulaska na sva događanja tijekom konferencije. Kod ulaza u pojedinu dvoranu hostovi će očitavati QR kodove koji služe za evidenciju prisustva na predavanju.
Pristup svim konferencijskim događanjima (predavanjima, radionicama, društvenim događanjima), ručkovima, večerama te osvježenjima na stankama za kavu imaju isključivo akreditirani sudionici, dok će sudionici bez vidljive akreditacije biti zamoljeni od organizatora da istu predoče.
Ulazak u restorane moguć je isključivo uz predočenje akreditacije.
Hrana i piće
Tijekom trajanja konferencije organizirani su ručkovi, osvježenja i večere za akreditirane sudionike, a konzumacija je moguća isključivo uz akreditaciju koja se preuzima na registracijskom desku.
U suradnji s Maistra grupacijom osigurani su posebni cjenici za određena pića u hotelu Lone za vrijeme trajanja konferencije
VAŽNO!
Sudionici smješten u Resortu Amarin, doručak i večeru imaju u restoranu Resorta, a ručak u hotelu Eden.
Sudionici smješteni u hotelu Monte Mulini, doručak imaju u hotelu Monte Mulini, a ručak i večeru u hotelu Lone.
Sudionici smješteni u hotelu Lone i Eden, sve obroke imaju u hotelu gdje su smješteni.
Za sve sudionike koji su prilikom registracije rezervirali smještaj u Maistra hotelima ili resortu prva usluga je večera, a zadnja usluga ručak na dan odlaska.
Utorak, 25. travnja | Srijeda, 26. travnja | Četvrtak, 27. travnja | Petak, 28. travnja |
---|---|---|---|
Doručak - 7:00 do 10:30 | Doručak - 7:00 do 10:30 | Doručak - 7:00 do 10:30 | |
Mali odmor uz kavu i čaj- 11:00 - 11:30 | Mali odmor uz kavu i čaj- 11:00 - 11:30 | Mali odmor uz kavu i čaj- 11:30 - 12:00 | |
Veliki odmor za ručak - 12:30 do 14:30 | Veliki odmor za ručak - 12:30 do 14:30 | Veliki odmor za ručak - 12:30 do 14:30 | |
Mali odmor uz kavu i čaj - 16:00 do 16:30 | Mali odmor uz kavu i čaj - 16:00 do 16:30 | ||
Večera - 18:30 do 21:00 | Večera - 18:30 do 21:00 | Večera - 18:30 do 21:00 |
Potvrde
POTVRDE O SUDJELOVANJU
Uvjeti za dobivanje potvrde o sudjelovanju:
- Prilikom preuzimanja akreditacije na registracijskom desku, obavezno se potpisati na potpisnu listu.
- Potvrde će biti izdane u roku od 60 dana od završetka konferencije na e-adresu upisanu u prijavni obrazac. Ako do u tom roku ne dobijete potvrde na svoje e-adrese, obavezno se javite na adresu cuc@carnet.hr. Ako se ne javite u tom periodu, smatrat ćemo da ste dobili potvrdu o sudjelovanju, a naknadno izdavanje potvrda neće biti moguće.
POTVRDE O DOPRINOSU KVALITETI KONFERENCIJE
Svi autori radova dobit će potvrdu o doprinosu kvaliteti konferencije. Uvjeti za dobivanje potvrda za autore:
- Prilikom preuzimanja akreditacije na registracijskom desku, obavezno se potpisati na potpisnu listu.
- Potvrde će biti izdane u roku od 60 dana od završetka konferencije na e-adresu upisanu u prijavni obrazac. Ako u tom roku ne dobijete potvrde na svoje e-adrese, obavezno se javite na adresu cuc@carnet.hr. Ako se ne javite u tom periodu, smatrat ćemo da ste dobili potvrdu, a naknadno izdavanje potvrda neće biti moguće.