RASPORED

 

Zdravstvena škola (ZŠ) iz Splita u projektu e-medica ili kako je videokonferencija promijenila pristup učenju u Zdravstvenoj školi G3
BIO RAD PREZENTACIJA VIDEO


Antonela Czwyk Marić  je nastavnica informatike i matematike sa više od 15 godina radnog iskustva. Djelatnica je Zdravstvene škole Split. Stjecala je iskustvo i mnogim poslovima u školi koji nisu vezani uz samu nastavu: informatičkom podrškom u organizaciji državnih natjecanja Schoola medica  na  kojima je njena škola bila domaćin i izradila pripadni bilten o školi i natjecanju, voditelj informatičkog kabineta, administrator resursa škole, koordinator škole u projektu e-medica, voditelj videokonferencija Polycom opremom, voditelj informatičke grupe kroz dodatnu nastavu,  koordinator međunarodnih natjecanja GeniusLogicus i Klokan bez granica, mentor učenicima na međ. natjecanjima Login@europe, administrator u projektu Net u školi i još mnoga toga.
Kao nagradu za aktivan rad ostvarila je i napredovanje u zvanje profesor mentor.
Sudjelovala u radu stručnoga povjerenstva za izradu programa za predmet računalstvo za nižu stručnu smjenu.
Nastoji razviti moderan pristup nastavi i u tome potiče i ostale kolege u primjeni suvremenih tehnologija u radu.Već više godina pomaže kolegama u informatičkom obrazovanju kroz održavanje raznih tečajeva, nastojeći popularizirati i približiti ICT svim nastavnicima i suradnicima škole.  Mentor je i ispitivač osnovnog i naprednog ECDLa.
Zainteresirana za sve novosti u području informatike i s željom da se unaprijedi nastava uvijek je spremna ići na seminare, savjetovanja, sastanke aktiva i  izmjenjivati iskustva s kolegama.
Aktivno poznaje engleski i njemački jezik (Göethe Institute).
 Trenutno je u izradi online tečaja dijela gradiva iz matematike, te web stranica za svoje učenike kako bi modernim i dinamičnim pristupom učenja, učenicima približila i olakšala učenje matematike.
Posebno je ponosna na činjenicu da uspjeva angažirati učenike da aktivno sudjeluju u radu izvannastavnih aktivnosti škole, te otkrivaju svoje talente i kreativnost ne samo kroz učenje u razredu nego i izvan njega, čime se osjećaju kao aktivni sudionici  pozitivnog ozračja rada i druženja u školi.