preskoči na sadržaj

George Siemens

George Siemens je pisac, teoretičar, govornik i istraživač koji se bavi temama učenja, mreža, tehnologije, vizualizacije, otvorenosti i organizacijske učinkovitosti u digitalnim okruženjima. Autor je knjige pod nazivom Knowing Knowledge, što u prijevodu na hrvatski znači poznavanje znanja, u kojoj istražuje načine  kojima se mijenjaju kontekst i karakteristike znanja te što to znači za današnje organizacije. Napisao je i priručnik o nadolazećim tehnologijama učenja pod nazivom Handbook of Emerging Technologies for Learning. U jesen 2011., izdavačka kuća AU Press objavit će njegov tekst o osobnim okruženjima za učenje i mrežama, naslovljen Personal Learning Environments and Networks.

George Siemens je trenutno istraživač i voditelj Technology Enhanced Knowledge Research Institute-a na Sveučilištu Athabasca u Kanadi. Radio je kao pomoćnik ravnatelja odjela za istraživanje i razvoj u Centru za tehnologije učenja na Sveučilištu Manitoba. Zajedno sa Stephenom Downesom  i Daveom Cormierom, organizirao je prve otvorene konektivističke tečajeve na kojima su sudjelovale tisuće nastavnika i studenata. Čest je uvodni govornik na konferencijama na kojima govori o utjecaju tehnologije i medija na obrazovanje, organizacije i društvo te je sudjelovao na brojnim konferencijama u više od 30 zemalja. Njegovim radom bavili su se lokalni, državni i međunarodni tiskani i elektronički mediji. Već deset godina piše blog (www.elearnspace.org/blog), a pet godina ima i web stranicu koju možete posjetiti na www.connectivism.ca.

Više o Georgeu Siemensu možete pročitati na www.elearnspace.org/about.htm.
 

Naslov plenarnog predavanja:

Učenje u složenim prostorima znanja

Sažetak prezentacije:

Živimo u vrijeme uzbudljivih prilika i dramatičnih promjena. Mnogi čimbenici koji su prije nekoliko stoljeća doveli do razvoja fizičkog učenja u školskim razredima više ne postoje kao ograničavajući elementi. Društvene mreže, nadolazeće tehnologije i nove teorije o participativnom učenju omogućuju rani uvid u budućnost prenošenja i usvajanja znanja. Ovaj seminar bavi se istraživanjem povijesti mreža, novim i obećavajućim tehnologijama učenja, novonastalim pedagoškim idejama te novim ulogama nastavnika.
 

preskoči na navigaciju