preskoči na sadržaj

Stephen Harris

Stephen Harris se bavi poučavanjem već 35 godina i to na svim razinama školskog sustava. Njegovo je čvrsto uvjerenje da svaki učenik može zavoljeti učenje, a da je odgovornost škole neumorno tražiti način na koji će učenici aktivno učiti. Nijedno dijete ne bi trebalo biti isključeno.

U 2011. godini Stephen je primio australsko državno Priznanje za izvrsno poučavanje i vođenje škole, te je bio proglašen najboljim srednjoškolskim ravnateljem te godine. Stephen je ravnatelj škole Northern Beaches Christian School u blizini Sidneya od 1999. godine. Od tada se učetverostručio broj učenika upisanih u tu školu, pa ju sada pohađa 1200 učenika od vrtićke do srednjoškolske dobi, kao i 350 polaznika upisanih u online tečajeve. Da  bi ubrzao promjene u školi i u njenom svakodnevnom radu primijenio rezultate znanstvenih istraživanja, Stephen je 2005. godine osnovao Sydney Centre for Innovation in Learning.

Stephen tvrdi da škola mora prihvatiti nove paradigme učenja i poučavanja i mora se odmaknuti od nekadašnjeg shvaćanja pojma “škola”. Prema novoj paradigmi učenje je personalizirano, događa se u suradnji, tehnologija je prilagodljiva, prostorije su drugačije od tradicionalnih, a u školi vladaju dobri međuljudski odnosi. Kultura učenja i poučavanja temelji se na globalnim trendovima, težeći za promjenom rutine, drugačijim očekivanjima, te tehnologiji i organizacijskim strukturama 21. stoljeća.


Plenarno predavanje: Shaping the learning future: brave new worlds at last

Škole su poznate kao mjesta u kojima se promjene događaju vrlo sporo. Iako su učenici suočeni sa sasvim novim svijetom, novim izazovima, novim shvaćanjima – o školovanju se često razmišlja kao i prije nekoliko desetljeća. Ovo će se predavanje fokusirati na stvari koje u školi treba promijeniti i na upravljanje tim promjenama. Pripremite se na iznenađenja!

Sydney Centre for Innovation in Learning (SCIL) istražuje kakvo treba biti novo okruženje za učenje – od fizičkog prostora škole u kojem se učenici kreću, do virtualnog u kojem možda rade online. SCIL nastoji doprinijeti reformi obrazovanja primjenom inovativnih rješenja u svakodnevni život u školi i pružanjem podrške nastavnicima koji su i sami spremni za inovacije. Primjena novih tehnologija u svrhu boljeg učenja i poučavanja jedan je od većih izazova.

Korisni linkovi koje je preporučio predavač:

 

 

 

preskoči na navigaciju