Motivirani činjenicom da smo na dosadašnjih devetnaest CUC konferencija vidjeli fantastične inovativne primjere primjene tehnologije u obrazovnom procesu, ove smo godine ponovno uveli mogućnost prijave znanstvenog rada na konferenciju i to na temu istraživanja u obrazovanju.

Napravljeni su značajni pomaci u načinu na koji se poučava i uči, pokreću projekti, uspostavlja suradnja s kolegama i tehnološkim partnerima. Zanima nas kako ste vi zadovoljni postignutim?

Bilježite li uočene promjene koje je svrsishodna primjena tehnologije donijela u obrazovni proces, radite li efikasnije, postižete li bolje rezultate, kako se to reflektira na ishode učenja? Podijelite svoja iskustva s nama prijavom znanstvenog rada na temu “Istraživanja u obrazovanju”.

Napravljeni su značajni pomaci u načinu na koji se poučava i uči, pokreću projekti, uspostavlja suradnja s kolegama i tehnološkim partnerima. Zanima nas kako ste vi zadovoljni postignutim? Bilježite li uočene promjene koje je svrsishodna primjena tehnologije donijela u obrazovni proces, radite li efikasnije, postižete li bolje rezultate, kako se to reflektira na ishode učenja? Podijelite svoja iskustva s nama prijavom znanstvenog rada na temu “Istraživanja u obrazovanju”.

Zanimljiva su nam i sva druga, ne nužno znanstvena istraživanja, koja možete prijaviti kroz stručne radove ili druge formate na ovogodišnjem CUC-u, a koja bi nam mogla pomoći da imamo bolje smjernice kuda treba ići dalje u istraživanju, primjeni i propitkivanju tehnologije.

Nadamo se vašem doprinosu mreži ideja koju pripremamo sudionicima jubilarne 20. CARNET-ove korisničke konferencije – CUC 2018, te vas molimo da ovu informaciju proslijedite zainteresiranima u svojoj ustanovi. 

COPYRIGHT © 2018 CARNET. SVA PRAVA PRIDRŽANA.

 

EU strukturni fondovi
Učinkoviti Ljudski Potencijali
Operativni program: konkurentnost i kohezija
CARNet

Izradu ove mrežne stranice sufinancirala je Europska unija iz europskih strukturnih i investicijskih fondova. Sadržaj ove mrežne stranice isključiva je odgovornost CARNET-a.