POVEZANI ZNANJEM (… 25 GODINA)
1. Učimo na svoj način
- tehnologija i učenici s posebnim odgojno-obrazovnim potrebama
 - prilgođavanje načinima i stilovima individualnog učenja
 - planiranje i razvoj individualiziranog školskog kurikuluma
 - učenje usmjereno na učenika
 - vodiči kroz učenje (Learning playlists)
 - razvoj višestrukih inteligencija pomoću informacijsko-komunikacijske tehnologije
 - učenje na zahtjev
 
2. Poduzetništvo u obrazovanju
- projektni ciklus uz pomoć informacijsko-komunikacijske tehnologije (od ideje do proizvoda/usluge na načelima održivog razvoja)
 - temeljne managerske kompetencije i alati
 - digitalne inovacijsko-poduzetničke (DIP) kompetencije u teoriji i praksi odgojno-obrazovnih sustava
 - komercijalizacija inovacija u poduzetnim školama
 - novi kurikulumi u školama
 - poduzetnički kampovi
 - ravnatelji kao katalizatori promjena
 - i učitelj i nastavnik i profesor i ravnatelj… svatko kao lider!
 - razvijanje poduzetničkog duha – prepoznavanje prilika, preuzimanje rizika, učenje upornosti, prilagodljivosti i suradnji
 - suradnja škola s korisnicima i poslodavcima
 
3. Inovativni pristupi učenju
- projektno učenje (učenje kroz rad na projektima)
 - konstruktivistički pristup učenju (učenje stvaranjem)
 - međupredmetni i/ili interdisciplinarni pristup u nastavi uz upotrebu informacijsko-komunikacijske tehologije
 - razvijanje generičkih kompetencija uz upotrebu informacijsko-komunikacijske tehnologije
 - integrirana nastava
 - suradnička nastava
 - hibridno učenje
 - učenje kroz argumentaciju
 - pokusi i greške u službi učenja (istraživačko učenje)
 - vrednovanje (zadovoljstva, motivacije, ishoda učenja, kvalitete digitalnih nastavnih materijala, odnosno njihovog korištenja u obrazovanju/nastavi)
 - igra u službi učenja
 - udaljeni i virtualni laboratoriji
 
4. Tehnologija mijenja život
- 25 godina interneta u Hrvatskoj
 - obrazovanje ima kontinuitet i nikad ne završava
 - jesmo li robovi tehnologije ili kreativni korisnici?
 - virtualna i proširena stvarnost u obrazovanju
 - važnost podataka pri donošenju odluka
 - analitike učenja
 - utjecaj tehnologije na obrazovanje
 - razvoj “mekih vještina” (Soft skills) kod učenika u digitalno doba
 - online smo, ali ne zaboravimo da smo i dalje tjelesna bića
 - znanost i umjetnost/prirodoslovni predmeti, (inženjerstvo), matematika i umjetnost (STEAM = STEM+Art)
 - zajednica koja uči (zajednica učenja)
 - virtualna sveučilišta
 - robotika u školama
 
5. Odgovorno korištenje mogućnosti tehnologije
- sigurnost i privatnost u online okruženju
 - pažljivo s podacima
 - intelektualno vlasništvo
 - umjetna inteligencija i etičnost
 - utjecaj virtualne stvarnosti na razvoj i učenje kod djece
 - društvene mreže – online usamljeni ili online povezani
 - metodologije koje će osigurati kvalitetno uvođenja tehnologije u obrazovanje
 - pedagogija prije svega
 
						