Programirajmo svoju budućnost

1. Interaktivno učenje i razigrana nastava

  • suvremeni pristupi nastavi i inovativna pedagogija uz pomoć IKT-a
  • igrifikacijom do bolje motiviranosti učenika
  • iskustvom do znanja – učenje kroz pokuse/eksperimente uz pomoć IKT-a
  • kako do digitalnog obrazovnog sadržaja? (kako ga pronaći, kako ga kreirati, kako ga koristiti…

2. Otvoreno obrazovanje

  • poduzetnost u obrazovnom sustavu, suradnja visokoškolskih ustanova s gospodarstvom
  • kolaboracijom do boljih ishoda učenja
  • sudjelovanje hrvatskih obrazovnih ustanova u EU projektima
  • otvoreni obrazovni sadržaji i masovni otvoreni online tečajevi (MOOC)

3. Razvoj digitalno zrelih škola

  • od čega se sastoji digitalna zrelost škole
  • utjecaj tehnologije na ulogu nastavnika
  • obrazovne tehnologije i podrška nastavnicima u primjeni IKT-a
  • uloga IKT-a u kurikularnoj reformi
  • razvoj i upravljanje digitalnim sadržajem (izrada digitalnih nastavnih materijala, repozitoriji…)
  • tehnologija u poučavanju učenika s posebnim odgojno-obrazovnim potrebama

4. Digitalna kultura

  • digitalna kultura nastavnika, učenika, roditelja…
  • uloga IKT-a u razvoju kritičkog razmišljanja ili kritičko razmišljanje kao preduvjet korištenja IKT-a
  • tko kontrolira tehnologiju – mi nju ili ona nas?
  • je li važno gdje su podaci?
  • online prisutnost pojedinca i ustanova
  • učinkovita komunikacija i suradnja u digitalnom okruženju
  • autorska prava u online okruženju

5. Utjecaj tehnologije na obrazovanje budućnosti

  • utjecaj IKT-a na ishode učenja/promjene u nastavnom procesu
  • cjeloživotno učenje nastavnika i praćenje koraka s promjenama
  • obrazovanje za zanimanja budućnosti
  • programiranjem do aktivne uloge učenika u učenju i izgradnji budućnosti
  • učenje o tehnologiji bez tehnologije
  • kako iskoristiti kapital znanja i iskustva koji učenici/studenti donose u nastavu