Saida Deljac je nastavnica računalstva u
Željezničkoj
i tehničkoj školi u Zagrebu. Posebni interes joj je
pronalaženje i primjena novih načina učenja podučavanja primjenom
tehnologije. Sudjelovala je u radu i vodila nekoliko e-learning
projekata (
IDiMaSU,
Merlin,
HOPS).
Autorica je dva udžbenika iz informatike za osnovnu školu
i niza predavanja koje je održala na stručnim skupovima nastavnika.
Završila je E-learning akademiju, smjerove Management i Course
Design. (Web:
http://public.carnet.hr/~sdeljac ).
Mladenka Berović je nastavnica računalstva
u
Prometno-tehničkoj školi u Šibeniku i voditeljica
županijskog vijeća nastavnika informatike za srednje škole.
Godinama sudjeluje u informatičkom obrazovanju nastavnika,
djece i odraslih te u e-learning projektima (Hrvatski obrazovni
portal škola i Merlin). Završila je E-learning akademiju,
smjer Tutoring.
Snježana Babić je profesor informatike
u
Trgovačkoj i tekstilnoj školi u Rijeci. Članica
je projektnog tima “Korištenje Office-a 2003 u izradi
školskih projektnih zadataka (Merlin)“ koji je dio programa
Partners in Learning. Završila je E-learning akademiju,
smjer Tutoring.
Promiče i promovira e-obrazovanje kroz slijedeće radove:
„Korelacija informatike/računalstva s ostalim nastavnim
predmetima“, HDPIO VIII , Šibenik, 2004; „e-learning:
Što se dogodilo sa nastavnikom?“, Savjetovanja CASE 18,
Opatija, 2006.; e-learning: Tko je tu učenik?, Savjetovanje
HDPIO X, Šibenik 2006; e-learning: nužnost preispitivanja
metodičkih postavki nastave, HDPIO X, Šibenik 2006.
Lidija Kralj je profesorica matematike i informatike
koja već petnaest godina predaje oba predmeta u OŠ Veliki Bukovec.
Autorica je pet udžbenika iz informatike za osnovne i srednje
škole te dva udžbenika iz matematike za osnovne škole. Piše stručne
članke za časopise "Edupoint", "Enter" i "Matematika
i škola", a autorica je i nekoliko edukativnih, multimedijalnih
programa za učenje matematike.
Završila je E-learning akademiju, smjer Management. Učenike
gnjavi običnom matematikom, a uveseljava računalnom. Profesionalna
joj je zanimacija poučavanje uz pomoć računala.
Vibor Cipan, Microsoft Student Consultant,
je student fizike na zagrebačkom PMF-u. Od najranijih studentskih
dana je pokazao velik interes u primjeni informacijskih i komunikacijskih
tehnologija te multimedije u obrazovanju i popularizaciji znanosti.
U posljednje vrijeme svoje interese aktivno usmjerava prema
problematici upravljanja IT projektima. Voditelj je više projekata
aktivne primjene ICT-a i multimedije, među njima i „Znanstvenog
portala CroEos .net“.
Suradnik je Microsofta i Hrvatske radiotelevizije. Kao kontakt
između akademske zajednice i Microsofta, obnaša ulogu Microsoft
Student Consultanta potičući studente da u svojem radu aktivno
koriste informacijske tehnologije. Samostalno ili kao voditelj
tima je sudjelovao na brojnim domaćim i međunarodnim natjecanjima
uz izvrsne rezultate. Autor je više članaka i predavanja.