Marin Trošelj je magistar edukacije politehnike i informatike koji je svoju strast prema znanosti, tehnologiji i obrazovanju pretvorio u poduzetnički pothvat. Suosnivač je i direktor tvrtke STEMI koja gradi most između škola i tehnološke industrije s ciljem drastičnog smanivanja vremena uvođenja novih znanja i tehnologija u škole. Proizvodi tvrtke su STEM programi za osnovne i srednje škole razvijeni s partnerima iz tehnološke industrije i koriste se u više od 15 saveznih država Amerike. U svojoj karijeri bavio se digitalizacijom sveučilišnih kolegija i izradom prvog MOOC kolegija u Hrvatskoj – Uvod u psihologiju sa Sveučilišta u Rijeci, vodio razvoj prve online smotre Sveučilišta te kao mentor više od 10 godina radio sa motiviranom djecom u sklopu Znanstveno edukacijskog centra Višnjan.
Budućnost se stvara u školama
Najbolji način za predvidjeti budućnost je stvoriti ju, no znamo li kakvu budućnost želimo stvarati? Znamo li kakvo društvo želimo stvarati?
Pitanje nije jednostavno ali je jedno od najbitnijih oko kojeg moramo sve više razgovarati. Prvo trebamo znati prošlost da bi uopće razumjeli sadašnjost kako bi se mogli suočiti sa budućnosti. Zato ćemo prvo zaroniti u povijest obrazovanja i sagledati kako je razvoj tehnologije, od izuma abecede, parnog stroja pa sve do računala i interneta mijenjao način na koji živimo, radimo i podučavamo. Zatim ćemo pogledati što se trenutno događa oko nas, u kakvom okruženju djeca odrastaju da bi naposljetku usmjerili pogled u budućnost i zamislili kako škole pretvoriti u mjesta u kojima se stvara budućnost.