PRIJE KONFERENCIJE


ORGANIZIRANI PRIJEVOZ

Za sve sudionike konferencije koji su rezervirali svoje mjesto u organiziranim autobusima donosimo informacije o vremenima polazaka i dolazaka te lokacijama polazaka svih prijevoza.

Organizirani autobusi

Polazak na konferenciju u utorak, 20. studenoga 2018. g.:

  • Dubrovnik – okvirno vrijeme polaska u 13 sati s lokacije Autobusni kolodvor Dubrovnik (očekivano vrijeme dolaska je 19 sati)
  • Osijek – okvirno vrijeme polaska u 9 sati s lokacije Autobusni kolodvor Osijek (očekivano vrijeme dolaska je 20 sati)
  • Rijeka – okvirno vrijeme polaska u 13 sati s lokacije Trg Bana Jelačića (očekivano vrijeme dolaska je 18:30 sati)
  • Split – okvirno vrijeme polaska u 17:30 sati s lokacije Autobusni kolodvor Split (očekivano vrijeme dolaska je 19 sati)
  • Varaždin – okvirno vrijeme polaska u 12:00 sati s lokacije Autobusni kolodvor Varaždin (očekivano vrijeme dolaska je 18:30 sati)
  • Zagreb – okvirno vrijeme polaska u 13:30 sati s lokacije Autobusni kolodvor Zagreb (očekivano vrijeme dolaska je 18:30 sati)

Povratak s konferencije u petak, 23. studenoga 2018. g.:

  • autobusi za Dubrovnik, Osijek, Split – okvirno vrijeme polaska je u 16:15 sati.
  • autobusi za Rijeku i Zagreb – okvirno vrijeme polaska je u 16:30 sati.

Tijekom puta, autobusi mogu ukrcati sudionike na sljedećim postajama:

  • Autobus iz Osijeka: Lukoil benzinska stanica – Đakovo, odmorište Marsonija – Slavonski Brod, odmorište Staro Petrovo Selo – Nova Gradiška, odmorište Stari Hrastovi – Popovača.
  • Autobus iz Zagreba: odmorište Marche Draganić – Karlovac, odmorište Modruš – Ogulin, odmorište Janjče – Gospić, odmorište Nadin – Zadar.
  • Autobus iz Dubrovnika: Poljopromet (Caffe bar Strada) – Opuzen,  odmorište Mosor – Omiš.

PARKING (Hotel Ivan, Hotel Jure)

Parking na parkiralištu Amadria Park Resorta ispred hotela Ivan i Jure naplaćuje se 30 kuna po danu. Za sudionike konferencije koji nisu smješteni u konferencijskim hotelima, cijena parkinga iznosi 15 kn po satu.

PRIJAVE I ODJAVE U HOTELIMA

Amadria Park Ivan: prijava od 15 sati, odjava do 11 sati
Amadria Park Jure: prijava od 15 sati, odjava do 11 sati

Zbog dolaska drugih gostiju obavezno je pridržavati se navedenih vremena odjave iz hotela. Nakon odjave moguće je ostaviti prtljagu u garderobi hotela.

AMADRIA PARK

ZA VRIJEME KONFERENCIJE


REGISTRACIJSKI DESK

Registracijski desk se nalazi u prizemlju Konvencijskog centra Šibenik. Registracija sudionika počinje već u utorak, 20. studenoga u 18 sati i traje do 21 sat.

Radno vrijeme registracijskog deska:

  • Utorak, 20. studenoga 2018., od 18 do 21 sat
  • Srijeda, 21. studenoga 2018., od 8:30 sati do 18 sati
  • Četvrtak, 22. studenoga 2018., od 8:30 sati do 18 sati
  • Petak, 23. studenoga 2018., od 8:30 sati do 16 sati

GARDEROBA

Za sudionike konferencije osiguran je garderobni prostor u Konvencijskom centru Šibenik.

Radno vrijeme garderobe:

  • Srijeda, 21. studenoga 2018., od 8:30 sati do 19 sati
  • Četvrtak, 22. studenoga 2018., od 8:30 sati do 18:30 sati
  • Petak, 23. studenoga 2018., od 8:30 sati do 16:30 sati

AKREDITACIJE

Akreditacije sudionici dobivaju u obliku pametnih kartica te ih moraju očitati prilikom ulaska na sva događanja tijekom konferencije. Kod ulaza u pojedinu dvoranu bit će postavljeni čitači akreditacija koji služe za evidenciju prisustva na predavanju. Očitavanjem akreditacija u periodu od 15 minuta prije do 15 minuta nakon početka predavanja, sudionici sudjeluju u igrama (za dnevne nagrade i najredovitijeg polaznika). Izvlačenje dobitnika dnevne nagrade održat će se u srijedu na svečanom otvaranju konferencije i četvrtak nakon posljednjeg bloka predavanja. Nagrada za najredovitijeg sudionika bit će dodijeljena na svečanom zatvaranju konferencije.

Pristup svim konferencijskim događanjima (predavanjima, radionicama, društvenim događanjima), ručkovima, večerama te osvježenjima na stankama za kavu imaju isključivo akreditirani sudionici, dok će sudionici bez vidljive akreditacije biti zamoljeni od organizatora da istu predoče.

HRANA I PIĆE

Tijekom trajanja konferencije organizirani su ručkovi (veliki odmor), osvježenja (mali odmor) i večere (produženi boravak) za akreditirane sudionike, a konzumacija je moguća isključivo uz akreditaciju koja se preuzima na registracijskom desku.

Utorak, 20. studenoga 2018. godine

  • Produženi boravak uz buffet večeru
    19:00 – 21:30 hotel Ivan (sudionici konferencije koji su smješteni u hotelu Ivan), hotel Jure (svi ostali sudionici konferencije)

Srijeda, 21. studenoga 2018. godine

  • Mali odmor uz kavu i čaj
    11:00 – 11:30 Konvencijski centar Šibenik (razine 0 i -1)
  • Veliki odmor za ručak
    13:00 – 14:30 hotel Ivan (sudionici konferencije koji su smješteni u hotelu Ivan), hotel Jure (svi ostali sudionici konferencije)
  • Mali odmor uz kavu i čaj
    16:00 – 16:30 Konvencijski centar Šibenik (razine 0 i -1)
  • Sat razredne nastave uz čašu pića
    18:00 – 19:00 Lobby hotela Ivan
  • Produženi boravak uz buffet večeru
    19:00 – 21:00 hotel Ivan (sudionici konferencije koji su smješteni u hotelu Ivan), hotel Jure (svi ostali sudionici konferencije)

Četvrtak, 22. studenoga 2018. godine

  • Mali odmor uz kavu i čaj
    11:00 – 11:30 Konvencijski centar Šibenik (razine 0 i -1)
  • Veliki odmor za ručak
    13:00 – 14:30 hotel Ivan (sudionici konferencije koji su smješteni u hotelu Ivan), hotel Jure (svi ostali sudionici konferencije)
  • Mali odmor uz kavu i čaj
    16:00 – 16:30 Konvencijski centar Šibenik (razine 0 i -1)
  • Produženi boravak uz buffet večeru
    19:00 – 21:00 hotel Ivan (sudionici konferencije koji su smješteni u hotelu Ivan), hotel Jure (svi ostali sudionici konferencije)

Petak, 23. studenoga 2018. godine

  • Mali odmor uz kavu i čaj
    11:00 – 11:30 Konvencijski centar Šibenik (razine 0 i -1)
  • Veliki odmor za ručak
    13:00 – 14:30 hotel Ivan (sudionici konferencije koji su smješteni u hotelu Ivan), hotel Jure (svi ostali sudionici konferencije)

MALA I VELIKA MATURA

Učitavanjem svojih akreditacija u obliku pametnih kartica na ulasku na sva događanja tijekom konferencije svi sudionici konferencije imaju priliku maturirati, tj. osvojiti nagrade za sudionike konferencije.

Na temelju podataka o prisustvovanju pristupa se maturi, a konkuriraju svi učenici koji su svoje akreditacije očitali 15 min prije i 15 minuta nakon početka predavanja. U srijedu i četvrtak, na kraju svih predavanja, izvlačit će se dnevne nagrade za sudionike – Mala matura. U izvlačenje za Malu maturu ulaze svi koji su očitali kartice. Imena sudionika koji su više puta očitali kartice, odnosno sudjelovali na više predavanja, bit će uvrštena više puta.

U petak će se u sklopu zatvaranja konferencije izvlačiti nagrada za najredovitijeg sudionika cijele konferencije – Velika matura. Za Veliku maturu konkuriraju svi koji su bili na 75 % i više predavanja konferencije.

Napomena: Sudionici koji neće biti prisutni u dvorani tijekom izvlačenje nagrada neće moći ostvariti pravo na nagradu te će se izvlačenje ponoviti.

Raspored matura:

  • Mala matura – Srijeda, 21. studenoga 2018., u okviru otvaranja koje će se održati od 16:30 sati do 18 sati, dvorana Šibenik I i II.
  • Mala matura – Četvrtak, 22. studenoga 2018. u 18:10 sati, Aula u sklopu dvorane Šibenik I
  • Velika matura – Petak, 23. studenoga 2018. – u okviru zatvaranja koje će se održati od 14:30 sati do 16 sati, dvorana Šibenik I i II.

ANKETA

Kao i proteklih godina pozivamo vas da ispunite anketu kojom ćete tijekom konferencije moći ocijeniti ovogodišnju organizaciju i program konferencije. Anketu možete ispuniti na računalu ili pametnom telefonu te na tabletima u e-Škole zoni. Sudionici ispunjavaju jednu anketu kojom ocjenjuju organizaciju konferencije i tri kratke dnevne ankete kojima ocjenjuju program konferencije na kojem su sudjelovali.

Svi sudionici koji popune barem jednu dnevnu anketu kojom ocjenjuju program i budu prisutni na dovoljnom broju predavanja (75% ponuđenih blokova) dobit će Pohvalu za uzorno vladanje u obliku konferencijske šalice, koju mogu preuzeti na registracijskom desku.

Sudionici koji zadovolje dodatne uvjete konkuriraju za Pohvalu nastavničkog vijeća. Da bi dobili Pohvalu nastavničkog vijeća sudionici trebaju:

  • imati dvije ispunjene ankete – Pohvale za uzorno vladanje
  • sudjelovati na minimalno 75% ponuđenih blokova
  • biti prisutni u dvorani tijekom izvlačenja u petak, 23. studenoga 2018. godine u okviru zatvaranja konferencije od 14:30 do 16 sati u dvoranama Šibenik I i II.

Za pristup anketi kao korisničko ime koristite e-adresu koju ste naveli prilikom registracije na konferenciju, a lozinka je kod za prijavu za radionice i mobilnu aplikaciju koji ste dobili prilikom prijave na konferenciju, a nalazit će se i na samoj akreditaciji. U slučaju problema s pristupom anketi obratite nam se na Registracijskom desku.

Anketa se u srijedu i četvrtak otvara u 18 sati, a u petak u 13 sati. Pristup anketi moguć je putem poveznice http://cuc-anketa.carnet.hr/.

VREMENSKA PROGNOZA

Molimo sudionike konferencije da obrate pozornost da se program konferencije održava u dva hotela, međusobno udaljenima 3 minute lagane šetnje. S obzirom na vremenske prilike, molimo vas da svakako ponesete svoje kišobrane.

NAKON KONFERENCIJE


POTVRDE O SUDJELOVANJU

Uvjeti za dobivanje potvrde o sudjelovanju:

  1. Prilikom preuzimanja akreditacije i konferencijskih materijala na registracijskom desku, obavezno se potpisati na potpisnu listu.
    Potvrde će biti izdane najkasnije do 22. prosinca 2018. godine na e-adresu upisanu u prijavni obrazac. Ako do navedenog datuma ne dobijete potvrde na svoje e-adrese, obavezno se javite na adresu cuc@carnet.hr najkasnije do 31. siječnja 2019. godine. Ukoliko se ne javite u tom periodu, smatrat ćemo da ste dobili potvrdu o sudjelovanju, a naknadno izdavanje potvrda neće biti moguće.

POTVRDE O DOPRINOSU KVALITETI KONFERENCIJE

Svi autori radova dobit će potvrdu o doprinosu kvaliteti konferencije.

Uvjeti za dobivanje potvrda za autore:

  1. Prilikom preuzimanja akreditacije i konferencijskih materijala na registracijskom desku, obavezno se potpisati na potpisnu listu.
  2. Potvrde će biti izdane najkasnije do 22. prosinca 2018. godine na e-adresu upisanu u prijavni obrazac. Ako do navedenog datuma ne dobijete potvrde na svoje e-adrese, obavezno se javite na adresu cuc@carnet.hr najkasnije do 31. siječnja 2019. godine. Ukoliko se ne javite u tom periodu, smatrat ćemo da ste dobili potvrdu, a naknadno izdavanje potvrda neće biti moguće.

COPYRIGHT © 2018 CARNET. SVA PRAVA PRIDRŽANA.

 

EU strukturni fondovi
Učinkoviti Ljudski Potencijali
Operativni program: konkurentnost i kohezija
CARNet

Izradu ove mrežne stranice sufinancirala je Europska unija iz europskih strukturnih i investicijskih fondova. Sadržaj ove mrežne stranice isključiva je odgovornost CARNET-a.