Prijave na 19. CARNetovu korisničku konferenciju počinju 4. rujna 2017. godine.

Prije prijave na konferenciju molimo pročitajte ove napomene.

Prijave na konferenciju su moguće putem poveznice http://kongres.speranza-online.com/.

Procijenjena ekonomska cijena kotizacije za CARNetovu korisničku konferenciju iznosi 3.000,00 kn po sudioniku, ali Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNet uz pomoć sponzora konferencije svojim sudionicima omogućuje povoljniju kotizaciju.

Cijena kotizacije, za izvršene online prijave, iznosi 800,00 kn. Nakon 30. listopada prijava će biti moguća samo na konferenciji po cijeni od 1.000,00 kn. Kotizacija uključuje program konferencije, konferencijske materijale i obroke za sva tri dana konferencije te svečano otvaranje i zatvaranje. Iznos kotizacije ne uključuje troškove smještaja i prijevoza.

Jednodnevna kotizacija iznosi 400,00 kn, dok će na samoj konferenciji iznositi 500,00 kn. Cijena kotizacije uključuje program konferencije, konferencijske obroke za odabrani dan i konferencijske materijale. Iznos kotizacije ne uključuje troškove smještaja i prijevoza.

Autori konferencijskih radova ili radionica ostvaruju pravo na povlaštenu kotizaciju koja iznosi 50% od cijene pune kotizacije.

Prikaz iznosa kotizacija (po osobi) za razne kategorije polaznika

Kotizacija:

 Online prijave  4.9.-30.10.2017. 

 Onsite prijave    8.-10.11.2017. 

Svi polaznici

800,00 kn

1.000,00 kn

Autori radova ili radionica, CARNet koordinatori, sistem inženjeri te administratori imenika i resursa, administratori e-Dnevnika i voditelji županijskih stručnih vijeća informatike / računalstva, članovi nevladinih organizacija

400,00 kn

500,00 kn

Grupe od 5 do 9 članova

600,00 kn

750,00 kn

Grupe od 10 i više članova

500,00 kn

600,00 kn

Jednodnevna kotizacija

400,00 kn

500,00 kn

CARNet koordinatori i sistem inženjeri, administratori imenika i resursa, administratori e-Dnevnika, voditelji županijskih stručnih vijeća informatike/računarstva te članovi nevladinih organizacija imaju pravo na posebnu cijenu kotizacije, nižu 50% (do 30. listopada 400,00 kn) koju subvencionira CARNet.

Članovi nevladinih organizacija prije prijave putem online registracijskog obrasca mailom na cuc@carnet.hr dostavljaju dokaz o članstvu i to potvrdu izdanu od strane organizacije ili poveznicu na službene stranice organizacije na kojoj je vidljivo ime i prezime osobe koja se prijavljuje.

Grupnom prijavom moguće je ostvariti popust slanjem maila na cuc@carnet.hr s popisom sudionika, funkcijama i nazivima ustanova te nakon toga prijavom putem online registracijskog obrasca.

SMJEŠTAJ

Valamar Lacroma Dubrovnik Hotel****+
Adresa: Iva Dulčića 34, 20 000 Dubrovnik.

Cijena po osobi i danu na bazi noćenja s doručkom:

  • jednokrevetna soba: 525 KN
  • dvokrevetna soba: 600 KN (300 KN po osobi)

Svi sudionici konferencije mogu prilikom registracije odabrati opciju organiziranog prijevoza na konferenciju autobusima. Autobusi za Dubrovnik polaze 7. studenoga i vraćaju se 10. studenoga, po sljedećim cijenama:

  • Osijek – 600 kn
  • Zagreb – 450 kn
  • Rijeka – 450 kn
  • Split – 350 kn

Prijevoz će biti organiziran ako se prijavi minimum od 36 polaznika po gradu polaska. Vremena polaska bit će objavljena naknadno. Povratak iz Dubrovnika kreće nakon završetka programa konferencije u petak, 10. studenoga u 14:30 sati.

 

COPYRIGHT © 2017 CARNet. SVA PRAVA PRIDRŽANA.

 

Izradu ove mrežne stranice sufinancirala je Europska unija iz europskih strukturnih i investicijskih fondova. Sadržaj ove mrežne stranice isključiva je odgovornost CARNeta.