PRIJE KONFERENCIJE


ORGANIZIRANI PRIJEVOZ

Za sve sudionike konferencije koji su rezervirali svoje mjesto u organiziranim autobusima ili charter letu kao i transferima za charter letove donosimo informacije o vremenima polazaka i dolazaka te lokacijama polazaka svih prijevoza.

Organizirani autobusi

Polazak na konferenciju u utorak, 7. studenoga 2017. g.:

  • Osijek – polazak u 5 sati s lokacije Autobusni kolodvor Osijek (očekivano vrijeme dolaska 20 sati)
  • Zagreb – polazak u 9 sati s lokacije Autobusni kolodvor Zagreb (očekivano vrijeme dolaska 18 sati)
  • Rijeka – polazak u 10 sati s lokacije Trg Bana Jelačića (očekivano vrijeme dolaska 19 sati)
  • Split – polazak u 16 sati s lokacije Autobusni kolodvor Split (očekivano vrijeme dolaska 20 sati)

Povratak s konferencije u petak, 10. studenoga 2017. g. – svi autobusi polaze ispred hotela u 14 sati i 30 minuta.

Charter letovi

Polazak na konferenciju u utorak, 7. studenoga 2017. g.:

  • transfer iz Osijeka do međunarodne zračne luke Zagreb – polazak u 8 sati i 30 minuta s lokacije Autobusni kolodvor Osijek (očekivano vrijeme dolaska 12 sati i 30 minuta)
  • transfer iz Rijeke do međunarodne zračne luke Zagreb – polazak u 10 sati s lokacije Trg Bana Jelačića (očekivano vrijeme dolaska 12 sati i 30 minuta)
  • charter letovi – polazak u 14 sati i 45 minuta iz međunarodne zračne luke Zagreb, dolazak u 15 sati i 40 minuta u zračnu luku Dubrovnik
  • po dolasku organizirani transferi autobusom do hotela

Povratak s konferencije u petak, 10. studenoga 2017. g.:

  • svi transferi autobusom polaze ispred hotela u 15 sati i 15 minuta
  • charter letovi – polazak u 18 sati i 30 minuta iz zračne luke Dubrovnik, dolazak u 19 sati i 25 minuta u međunarodnu zračnu luku Zagreb
  • transfer iz međunarodne zračne luke Zagreb za Osijek – polazak u 20 sati (očekivano vrijeme dolaska u ponoć)
  • transfer iz međunarodne zračne luke Zagreb za Rijeku – polazak u 20 sati (očekivano vrijeme dolaska 22 sata i 30 minuta)

PARKING (Valamar Lacroma Dubrovnik, Valamar Dubrovnik President, Royal Blue)

Svi konferencijski hoteli imaju besplatna parkirna mjesta koja će biti dostupna sudionicima konferencije. Hotel Royal Blue ima i besplatnu garažu.

PRIJAVE I ODJAVE U HOTELIMA

Valamar Lacroma Dubrovnik: prijava od 14 sati, odjava do 11:00 sati
Valamar Dubrovnik President: prijava od 14 sati, odjava do 11:00 sati
Royal Blue: prijava od 15 sati, odjava do 11:00 sati

Zbog dolaska drugih gostiju obavezno je pridržavati se navedenih vremena odjave iz hotela. Nakon odjave moguće je ostaviti prtljagu u garderobi hotela.

ZA VRIJEME KONFERENCIJE


REGISTRACIJSKI DESK

Registracijski desk se nalazi na 1. katu u konferencijskom dijelu hotela Valamar Lacroma Dubrovnik. Registracija sudionika počinje već u utorak, 7. studenoga u 17 sati i traje do 21 sat. Info desk u hotelu Valamar Dubrovnik President nalazi se na sedmom katu gdje je i recepcija hotela, na desnoj strani prije ulaska u konferencijske dvorane.

Radno vrijeme registracijskog deska:

  • Utorak, 7.11.2017., od 17:00 do 21 sat
  • Srijeda, 8.11.2017., od 8 sati i 30 minuta do 18 sati
  • Četvrtak, 9.11.2017.,od 8 sati i 30 minuta do 18 sati
  • Petak, 10.11.2017.,od 8 sati i 30 minuta do 16 sati

GARDEROBA

Za sudionike konferencije osiguran je garderobni prostor u hotelima Valamar Lacroma Dubrovnik i Valamar Dubrovnik President.

AKREDITACIJE

Akreditacije sudionici dobivaju u obliku pametnih kartica te ih moraju očitati prilikom ulaska na sva događanja tijekom konferencije. Kod ulaza u pojedinu dvoranu bit će postavljeni čitači akreditacija koji služe za evidenciju prisustva na predavanju. Očitavanjem akreditacija u periodu od 15 minuta prije do 15 minuta nakon početka predavanja, sudionici sudjeluju u igrama (za dnevne nagrade i najredovitijeg polaznika). Izvlačenje dobitnika dnevne nagrade održat će se u srijedu na svečanom otvaranju konferencije i četvrtak nakon posljednjeg bloka predavanja. Nagrada za najredovitijeg sudionika bit će dodijeljena na svečanom zatvaranju konferencije.

Pristup svim konferencijskim događanjima (predavanjima, radionicama, društvenim događanjima), ručkovima, večerama te osvježenjima na stankama za kavu imaju isključivo akreditirani sudionici, dok će sudionici bez vidljive akreditacije biti zamoljeni od organizatora da istu predoče.

KONFERENCIJSKE DVORANE

Program konferencije održava se u prostorima hotela Valamar Lacroma Dubrovnik i Valamar Dubrovnik President.

Hotel Valamar Lacroma Dubrovnik:

Elafiti 1, 2, 3 i 4 – prizemlje
Kalamota – 1. kat
Bokar – 1. kat
Lopud – 1. kat
Asimon – 1. kat
Divona 1 – 1. kat
Divona 2 – 1. kat
Nocturno – 1. kat
Štand e-Škole – 1. kat

Hotel Valamar Dubrovnik President:

Olipa 1, 2, 3 i 4 – 7. kat
Tajan – 7. kat
Momenti – 6. kat
Ruda – 4. kat

HRANA I PIĆE

Tijekom trajanja konferencije organizirani su ručkovi (veliki odmor), osvježenja (mali odmor) i večere (produženi boravak) za akreditirane sudionike, a konzumacija je moguća isključivo uz akreditaciju koja se preuzima na registracijskom desku.

Utorak, 7. studenoga 2017. godine

  • Produženi boravak uz buffet večeru
    19:00-22:00 hotel Lacroma (sudionici konferencije koji su smješteni u hotelu Lacroma), hotel President (svi ostali sudionici konferencije)

Srijeda, 8. studenoga 2017. godine

  • Mali odmor uz kavu i čaj
    11:00-11:30 hoteli Lacroma i President (svi sudionici)
  • Veliki odmor za ručak
    13:00-14:30 hotel Lacroma (sudionici konferencije koji su smješteni u hotelu Lacroma), hotel President (svi ostali sudionici konferencije)
  • Mali odmor uz kavu i čaj
    16:00-16:30 hotel Lacroma
  • Sat razredne nastave uz čašu pića
    18:00-19:00 hotel Lacroma (svi sudionici)
  • Produženi boravak uz buffet večeru
    19:00-22:00 hotel Lacroma (sudionici konferencije koji su smješteni u hotelu Lacroma), hotel President (svi ostali sudionici konferencije)

Četvrtak, 9. studenoga 2017. godine

  • Mali odmor uz kavu i čaj
    11:00-11:30 hoteli Lacroma i President (svi sudionici)
  • Veliki odmor za ručak
    13:00-14:30 hotel Lacroma (sudionici konferencije koji su smješteni u hotelu Lacroma), hotel President (svi ostali sudionici konferencije)
  • Mali odmor uz kavu i čaj
    16:00-16:30 hoteli Lacroma i President (svi sudionici)
  • Produženi boravak uz buffet večeru
    19:00-22:00 hotel Lacroma (sudionici konferencije koji su smješteni u hotelu Lacroma), hotel President (svi ostali sudionici konferencije)

Petak, 10. studenoga 2017. godine

  • Mali odmor uz kavu i čaj
    11:00-11:30 hotel Lacroma
  • Veliki odmor za ručak
    13:00-14:30 hotel Lacroma (sudionici konferencije koji su smješteni u hotelu Lacroma), hotel President (svi ostali sudionici konferencije)

MALA I VELIKA MATURA

Učitavanjem svojih akreditacija u obliku pametnih kartica na ulasku na sva događanja tijekom konferencije svi sudionici konferencije imaju priliku maturirati, tj. osvojiti nagrade za sudionike konferencije.

Na temelju podataka o prisustvovanju pristupa se maturi, a konkuriraju svi učenici koji su svoje akreditacije očitali 15 min prije i 15 minuta nakon početka predavanja. U srijedu i četvrtak, na kraju svih predavanja, izvlačit će se dnevne nagrade za sudionike – Mala matura. U izvlačenje za Malu maturu ulaze svi koji su očitali kartice. Imena sudionika koji su više puta očitali kartice, odnosno sudjelovali na više predavanja, bit će uvrštena više puta.

U petak će se u sklopu zatvaranja konferencije izvlačiti nagrada za najredovitijeg sudionika cijele konferencije – Velika matura. Za Veliku maturu konkuriraju svi koji su bili na 75 % i više predavanja konferencije.

Napomena: Sudionici koji neće biti prisutni u dvorani tijekom izvlačenje nagrada neće moći ostvariti pravo na nagradu te će se izvlačenje ponoviti.

Raspored matura:

  • Mala matura
    Srijeda, 8. studenoga 2017., u okviru otvaranja koje će se održati od 16 sati i 30 minuta do 18 sati, prostorija: Elafiti 1, 2, 3, 4
  • Mala matura
    Četvrtak, 9. studenoga 2017. u 18 sati, prostorija: Elafiti 4
  • Velika matura
    Petak, 10. studenoga 2017. – u okviru zatvaranja koje će se održati od 11 sati i 30 minuta do 13 sati, prostorija: Elafiti 1, 2, 3, 4

ANKETA

Kao i proteklih godina pozivamo vas da ispunite anketu kojom ćete tijekom konferencije moći ocijeniti ovogodišnju organizaciju i program konferencije. Anketu možete ispuniti na računalu ili pametnom telefonu te na tabletima na e-Škole štandu. Sudionici ispunjavaju jednu anketu kojom ocjenjuju organizaciju konferencije i tri kratke dnevne ankete kojima ocjenjuju program konferencije na kojem su sudjelovali.

Svi sudionici koji popune barem jednu dnevnu anketu kojom ocjenjuju program i budu prisutni na dovoljnom broju predavanja (u srijedu i četvrtak moraju sudjelovati na minimalno tri od četiri bloka događanja, a u petak na prvom bloku) dobit će Pohvalu za uzorno vladanje u obliku konferencijske šalice, koju mogu preuzeti na registracijskom desku.

Sudionici koji zadovolje dodatne uvjete konkuriraju za Pohvalu nastavničkog vijeća. Da bi dobili Pohvalu nastavničkog vijeća sudionici trebaju:

  • imati dvije ispunjene ankete – Pohvale za uzorno vladanje
  • u srijedu i četvrtak sudjelovati na minimalno tri od četiri bloka događanja
  • u petak sudjelovati na prvom bloku događanja
  • biti prisutni u dvorani tijekom izvlačenja

Za pristup anketi kao korisničko ime koristite e-adresu koju ste naveli prilikom registracije na konferenciju, a lozinku pronađite na akreditaciji. U slučaju problema s pristupom anketi obratite nam se na Registracijskom/Info desku.

Anketa se u srijedu i četvrtak otvara u 18 sati, a u petak u 11 sati. Pristup anketi moguć je putem poveznice http://cuc-anketa.carnet.hr/.

VREMENSKA PROGNOZA

Molimo sudionike konferencije da obrate pozornost da se program konferencije održava u dva hotela, međusobno udaljenima 3 minute lagane šetnje. S obzirom na vremenske prilike, molimo vas da svakako ponesete svoje kišobrane.

NAKON KONFERENCIJE


POTVRDE ZA SUDIONIKE

Svi sudionici konferencije dobit će CARNetovu digitalnu potvrdu o sudjelovanju, najkasnije do 15. prosinca 2017. godine na e-mail adresu upisanu prilikom prijave na konferenciju.

POTVRDE ZA AUTORE

Svi autori radova dobit će potvrdu o doprinosu kvaliteti konferencije, također najkasnije do 15. prosinca 2017. godine.

COPYRIGHT © 2017 CARNet. SVA PRAVA PRIDRŽANA.

 

Izradu ove mrežne stranice sufinancirala je Europska unija iz europskih strukturnih i investicijskih fondova. Sadržaj ove mrežne stranice isključiva je odgovornost CARNeta.